עורך דין לקנייה ומכירה של דירת מגורים

           

עו"ד לקנייה ומכירה של דירה

       עורך דין לקנייה ומכירה של דירת מגורים יוכל לסייע לך במגוון נושאים, כגון:

  1. בדיקת התיעוד – עורך הדין יוכל לבדוק את המסמכים המתייחסים לנכס שאתה מעוניין לקנות כדי לוודא שהם מלאים ומעודכנים. זה כולל בדיקת התיקיות וההיתרים הנדרשים לבנייה, ובדיקה של אישורי התכנון והבניה.
  2. ניהול העסקה – עורך הדין ילווה אותך בנושאי המסמכים וההליכים הקשורים לעסקה, כגון כתיבת חוזה רכישה, ניהול מו"מ עם המוכר, ניהול הערבות ועוד.
  3. מסירת הדירה – עוה"ד יוכל לעזור לך במעבר המתמשך לקבלת הדירה, החתימה על המסמכים הנדרשים והבדיקות שיש לבצע בזמן המסירה עצמו.
  4. בעיות נוספות – אם ישנם כל סוג של בעיות או מחלוקות עם המוכר או עם המתווך, עורך הדין יוכל ליווי רכישת דירה היא תהליך מסורבל הדורש ידע וניסיון במשפט הנדל"ן. לכן, עורך דין מומלץ ליווי ברכישת דירה והוא יכול לסייע לך במספר צעדים בתהליך, כדוגמת:
  5. הבנת המסמכים – עו"ד יכול להבהיר לך את תקינות המסמכים המקושרים לרכישת הנכס, כמו חוזה המכירה, חוזה התשלום, חוות דעת של מומחה וכדומה.
  6. בדיקת הנכס –  יכול להשתמש בניסיונו כדי לבדוק את הנכס ולוודא שאין כל נושאי משפטיים מונעים את הרכישה, כמו חובות, מיסים וכו'.
  7. מימוש העסקה – עורך דין יכול לסייע לך במימוש העסקה ובוודאות שכל המסמכים והתנאים עומדים בכל הדרישות המשפטיות והחוקיות, וכן עוזר בביצוע העברת הכספים בצורה חוקית.
  8. ייעוץ – עורך דין יכול לייעץ לך בנוגע לשאלות משפטיות וחוקיות הנוגעות לרכישת הנכס, וכן לייעץ לך בנוגע לדרכי התמודדות עם בעיות אם הן עולות בעת הרכישה או לאחר מכן.

למה חשוב לשים לב בעסקת מקרקעין?

  1. עסקת מקרקעין היא עסקה משפטית מרכזית וחשובה, מפני שבמהלכה מתבצעת רכישה או מכירה של נכס נדל"ן. עסקת מקרקעין מכילה המון נקודות שיכולות להשפיע על העסקה ועל זכויות הצדדים המעורבים בה.

לכן חשוב לשים לב למספר נקודות מרכזיות כמו לדוגמה:

  • תקינות המסמכים – חשוב לוודא כי כל המסמכים הקשורים לעסקה מלאים, מדויקים ותקינים כדי לוודא שהעסקה מתבצעת בצורה חוקית וללא פגיעה בזכויות הצדדים המעורבים.
  • בדיקת הנכס – חשוב לבדוק את הנכס בצורה קריטית כדי לוודא שאין פגמים או נושאי משפט שעשויים להשפיע על ערך הנכס, כמו חובות, תביעות וכדומה.
  • סעיף נפרד למכירת הנכס – לעיתים חשוב לכלול סעיף נפרד בחוזה המכירה המבטא את כל התנאים המוסכמים בין הצדדים, כמו מחיר, תאריכי התשלום, מצב הנכס וכו'. עו"ד מיומן ידע כיצד לשלב נכון את הסעיפים בחוזה.
  • מס רכישה/מכירה – חשוב לוודא כי המס רכישה נשלם בצורה חוקית ובמלואו על מנת למנוע התדיינות מיותרת בהמשך והסתבכויות שונות עם רשויות המס.

 

לסיכום, ליווי עורך דין ברכישת דירה למגורים ו/או לעסק, יכול לסייע לך במגוון תחומים אלו ועוד, להבטיח רישום תקין בטאבו, בטחונות, וחוזה מכר שמגן על זכויותיך הקנייניות בנכס.

ניתן לפנות בכל עת לעו"ד אסף פלג לצורך התייעצות טלפונית ראשונית ללא התחייבות, ומשרדנו יפעל ללא לאות לסייע לכם בטיפול בעסקת המקרקעין או התייעצות אחרת –
בטלפון ישיר: 054-5829265
בנוסף ניתן להשאיר הודעה ב- SMS או בWHATSAPP –  ואנו נשוב אליכם בתוך מספר דקות.

 

 

אין לראות באמור משום תחליף ליעוץ משפטי פרטני או המלצה לפעולה. כל פעולה שתעשה היא באחריות המשתמש. אתר זה נועד לצורך מידע כללי בלבד, ואין אחריות לכל נזק שייגרם בעקבות שימוש במידע זה ללא ליווי צמוד וייצוג של עו"ד מוסמך.

 

פוסטים אחרונים

מחיקת רישום פלילי – במשרד אזרחי שיקומי (מדריך מקיף והסבר על היתרונות הגלומים)

מחיקת רישום פלילי באמצעות משרד עו"ד אזרחי לתביעות קטנות והליכים מנהליים ושיקומיים, מאפשר הגשת בקשות למחיקת כתם פלילי בעבירות קלות ובינוניות, ללא צורך בהוצאות מופרזות והסיבוך הביורוקרטי נלווה המאפיין את הענף. במשרד עו"ד אסף פלג ושות' אנו מאמינים שלכל אדם מגיעה הזדמנות שנייה.

קרא עוד »

פירוק שיתוף בתהליך גירושין

עו"ד פירוק שיתוף דירת מגורים נכסים משותפים, ורכוש אחר, יסייע לך בבירור זכויותיך במסגרת הליך הגירושין, בין אם באמצעות הסכם ובין אם על ידי קרב משפטי חסר פשרות.

קרא עוד »

עורך דין נדל"ן עשוי לכלול: עורך דין נדל"ן מיהו עורך דין לנדל"ן – קנייה ומכירה של דירות מגורים

קרא עוד »

צור קשר עימנו

Wordpress Social Share Plugin powered by Ultimatelysocial
דילוג לתוכן