ירושה, צוואות וייפוי כח מתמשך

"הכל צפוי והרשות נתונה" (פרקי אבות, ג', ט"ו)

כמשרד בעל אופי משפחתי, אנו מלווים את לקוחותיו בכל שלבי ומעגלי החיים, וגם לאחריהם.

במשרד עו"ד אסף פלג אנו מאמינים שצוואה איכותית המולידה חלוקה הוגנת וראויה של הירושה והנכסים –  היא לא רק חובה אלא גם זכות.

עריכת צוואה

ישנם מספר צורות לעריכת צוואה כאשר המקובלת והבטוחה ביותר היא באמצעות עו"ד המתמחה בדיני ירושה וצוואות.

הסיכון שבעריכת צוואה שאינה תקינה הוא עצום,  זאת, כאשר פגמים בה עלולים להוביל לפסילתה במישורים שונים, לקרבות ירושה ולהתנגדויות הצאצאים והיורשים, שיבלו לעיתים פרקי זמן ארוכים בדיונים משפטיים יקרים וארוכים.

עריכת הצוואה במשרד עו"ד פלג נעשית תוך שימת לב לכשירותו של המצווה (זה שאת רכושו יורשים במסגרת הצוואה),  בחינת מסמכיו הרפואיים ולעיתים אף תיעוד מצולם של מעמד עריכת הצוואה עצמו.

כתב "ייפוי כוח מתמשך והוראות מקדימות"  –  הוא מסמך רשמי, המאושר על ידי האפוטרופוס הכללי והנערך על ידי עורך דין. זהו מסמך חשוב מאין כמוהו אשר תכליתו לקבוע הנחיות מדויקות של האדם (בעודו בריא וכשיר) כיצד ועל ידי מי ינוהלו רכושו, ענייניו האישיים והטיפול הרפואי והסיעודי בו בבוא העת.

חשוב לדעת:

לא כל עו"ד רשאי לערוך ייפוי כוח מתמשך, אלא רק כזה שהוסמך בהכשרה מיוחדת על ידי משרד האפוטרופוס הכללי (מטעם משרד המשפטים).

עורך דין אסף פלג עבר בהצלחה הכשרה מטעם האפוטרופוס הכללי לעריכת ייפויי כח מתמשכים, ונמנה עם עורכי הדין הישראלים המוסמכים לערוך מסמך ורישום זה, והוא רשום בפנקסי לשכת עורכי הדין כבעל הסמכה בנדון. 

על כן, משרדנו ערוך לטיפול בעניין רגיש ומורכב זה.

ניתן לפנות להתייעצות ראשונית עם אסף פלג (עו"ד) בטל' הישיר – 03-7385404

Wordpress Social Share Plugin powered by Ultimatelysocial
דילוג לתוכן