מהי תביעת ספאם:

תביעה לפי חוק הספאם נעשית כאשר נשלחת לאדם הודעה שיווקית. הודעה כזו יכולה להשלח באמצעות הודעת מסרון   – SMS   או בדואר האלקטרוני.

 

רקע:

בעבר, עם פרוץ המהפכה הסלולארית,  חברות מסחריות "השתוללו" ונהגו להציף את בעלי הטלפונים בהודעות פרסומת.

הצפה זו הפכה מוגזמת ולכן נחקק בסופו של דבר התיקון לחוק התקשורת (בזק ושידורים) – תיקון מס' 40,  הידוע גם כ"חוק הספאם".  החוק נועד למנוע את המצב הקיים ולאפשר לבעלי המכשירים שקט ושלוות נפש.

 

עם זאת,  יש לציין כי החוק מאפשר משלוח פרסומות באופנים מסוימים, בעיקר כאשר הלקוח מאשר קבלת פרסומות ובמצבים פרטניים אחרים.

 

בעלי עסקים רבים מנצלים את המצב, או מנסים ב'שיטת מצליח' לשלוח פרסומות ולעיתים אף מנצלים את תמימותם של צרכנים שמעוניינים בעדכון ו"מפציצים" אותם בהודעות אינסופיות בתדירות גבוהה מאד.

 

מהו ספאם:


פוסטים אחרונים

מחיקת רישום פלילי – במשרד אזרחי שיקומי (מדריך מקיף והסבר על היתרונות הגלומים)

מחיקת רישום פלילי באמצעות משרד עו"ד אזרחי לתביעות קטנות והליכים מנהליים ושיקומיים, מאפשר הגשת בקשות למחיקת כתם פלילי בעבירות קלות ובינוניות, ללא צורך בהוצאות מופרזות והסיבוך הביורוקרטי נלווה המאפיין את הענף. במשרד עו"ד אסף פלג ושות' אנו מאמינים שלכל אדם מגיעה הזדמנות שנייה.

קרא עוד »

פירוק שיתוף בתהליך גירושין

עו"ד פירוק שיתוף דירת מגורים נכסים משותפים, ורכוש אחר, יסייע לך בבירור זכויותיך במסגרת הליך הגירושין, בין אם באמצעות הסכם ובין אם על ידי קרב משפטי חסר פשרות.

קרא עוד »

עורך דין נדל"ן עשוי לכלול: עורך דין נדל"ן מיהו עורך דין לנדל"ן – קנייה ומכירה של דירות מגורים

קרא עוד »

צור קשר עימנו

Wordpress Social Share Plugin powered by Ultimatelysocial
דילוג לתוכן