עורך דין שכירות

 בין שירותי המשרד בתחום דיני השכירות:

*  בדיקת החוזה טרם השכרת דירה

* עריכה וניסוח של חוזה שכירות

* הפרת חוזה שכירות

* סכסוכי שכנים, כולל תביעות קטנות בנושאי שכירויות

* טיפול בצ'ק ביטחון, ערבים, שיק (המחאה) בנקאי, ועוד

* ייצוג –  תביעה לפינוי מושכר (כשהשוכר לא משלם)

*  תיקון ליקויים בדירה מושכרת – ייעוץ במקרה שבעל הבית מסרב לשלם?

*  מכתב התראה למשכיר

* ייעוץ בדיני שכירות

*  סיוע משפטי לדיירי עמידר

*  סיוע עורך דין בשכירות מוגנת ובלתי מוגנת.

* טיפול במקרה של שיק ביטחון שהופקד שלא כדין

—-

משרד עו"ד אסף פלג מטפל בתיקים כעורך דין לשכירות, לחוזי שכירות, סכסוכי שכנים ובתים משותפים.

כמעט תמיד נמליץ ללקוחותינו לנסות ולהידבר עם השכן, השוכר, או בעל הבית – טרם פנייה לערכאות. אולם, לצערנו, לא תמיד הדבר מתאפשר.

כאשר מערכת היחסים בין שוכר למשכיר, או בין שכנים, עולה על שרטון  –  ההשלכות על איכות החיים ושלוותם עלולות להיות הרסניות.

במצב כזה ישנן כמה אפשרויות נפוצות. לדוגמה, הגשת תביעה לפינוי מושכר בהליך מזורז ויעיל (במקרה שהשוכר מסרב לשלם את דמי השכירות או מפר חוזה), להגיש תביעה רגילה לבית משפט השלום או לבית המשפט לתביעות קטנות כאשר המשכיר לא עומד בהתחייבויותיו (למשל, אינו מתקן פגמים וליקויים בדירת המגורים), או פנייה למפקח על בתים משותפים באמצעות עו"ד על מנת שיפתח שם הליך בירור.  

ניסוח חוזה שכירות על ידי עורך דין 

ככלל, מוטב להימנע ממצבים אלו וללמוד את זכויותיכם, וכן לערוך חוזה שכירות העומד בדרישות החוק. שימו לב כי חוזה שכירות "גנרי" (מן המוכן) כמו אלו שלעיתים מוצאים ברחבי האינטרנט אינו בהכרח מותאם לצרכיכם ולעיתים עובר שינויים בקובץ, כך שהוא עשוי להכיל מלכודות ובעיות משפטיות אחרות, ולכן מדובר בפתרון לא מוצלח בחלק מהמקרים לעריכת חוזה, במיוחד כאשר ישנם פערים בידע בין השוכר והמשכיר, ואצל שוכרים צעירים וחסרי ניסיון או עולים חדשים. 

בכל מצב של מחלוקת או עימות עם שוכר, משכיר או שכן על פי דיני השכירות, מוטב לפנות בהקדם לייעוץ משפטי. לעיתים ניתן לחסוך הליכים משפטיים מורכבים ויקרים יחסית, באמצעות ניהול מו"מ ופנייה מקדמית אל הצד השני, או הדרכה משפטית ראשונית כיצד ראוי לפעול בתוך הסיטואציה הלא-נעימה.

חשוב לדעת כי נגיף קורונה אינו משפיע לרוב על זכויותיכם הבסיסיות, למעט במקרים מיוחדים!

עורך דין ליישוב סכסוכי שכנים (גישור בדיני שכירות)

במשרד עורכי דין אסף פלג נעשה כל שניתן על מנת להביא לידי פשרה ולקבלת פיצוי הולם כפי שמגיע לכם, במגמה לחסוך עבורכם התדיינות מיותרת בבתי משפט. 

אך כאשר הדבר לא מסתייע – אנו נשנס מותניים ונלחם במלוא העוצמה המשפטית למיצוי זכויותיכם בענייני דיני שכירות, וחוזי שכירות, תוך שימוש בארסנל כלים משפטיים משוכללים, ולצד ודבקות בלתי מתפשרת במטרה. לעתים נעשה זאת אף תוך ערוב המפקח על בתים משותפים ופנייה לבית המשפט, במסגרת הליך רגיל או ערעור.

חקיקה רלוונטית (רשימה לא מלאה) לעיונכם בדיני שכירות:

חוק החוזים, תשל"ג – 1973.  חוק החוזים (תרופות), תשל"א – 1970.

חוק השכירות והשאילה, תשל"א – 1971.

עו"ד אסף פלג עוסק בחוזי שכירות, שכירות בלתי מוגנת, שכירות בדמי מפתח, תביעות לפינוי מושכר ויחסי שוכר משכיר בכלל, מיצוי זכויות כולל תביעות קטנות בענייני שכירויות. 

ניתן לפנות להתייעצות ראשונית עם אסף פלג (עו"ד) בטל' הישיר – 03-7385404

אין לקרות באמור באתר זה תחליף לייעוץ משפטי פרטני המתייחס לכל מקרה לגופו. כמו כן, אין לראות בדברים משום המלצה לכל פעולה שהיא.

 

Wordpress Social Share Plugin powered by Ultimatelysocial
דילוג לתוכן