תצהיר נוטריוני: כלי משפטי חיוני בעולם המשפט האזרחי והמסחרי.

  • סטודנטים – ראו הערה מודגשת בהמשך המאמר.

תצהיר נוטריוני הוא מסמך משפטי בעל תוקף רב, המשמש כעדות פורמלית לאמיתות תוכנו. הוא נערך ונחתם על ידי אדם (המצהיר) בנוכחות נוטריון, עורך דין בעל הסמכה מיוחדת לאמת חתימות על מסמכים משפטיים. הנוטריון, כגורם אובייקטיבי ובלתי תלוי, מאמת את זהותו של המצהיר, מוודא שהצהרתו ניתנה מרצונו החופשי, ומאשר כי ההצהרה נחתמה בפניו.

לתצהירים נוטריונים משקל משפטי רב והם מהווים ראיה קבילה בבתי משפט ובערכאות משפטיות אחרות. זאת בשל העובדה שהנוטריון, כגורם מוסמך ונייטרלי, מאמת את אמיתות ההצהרה ואת זהות המצהיר. הצהרת שקר בתצהיר נוטריוני עלולה לגרור סנקציות פליליות, ולכן חשיבותו של התצהיר הנוטריוני אינה מוטלת בספק.

תצהירים נוטריונים נדרשים במגוון רחב של הליכים משפטיים ונסיבות משפטיות. הם משמשים כתצהירי עדים, כתחליף לעדות בעל פה בבית המשפט, כתצהירי כוונות להצהרת כוונותיו של אדם בנוגע לעניין משפטי מסוים, כתצהירי נכונות מסמכים המאשרים את נכונותם של מסמכים המצורפים אליהם, וכתצהירי רכוש להצהרה על בעלות או החזקה ברכוש מסוים.

בתחום המשפט האזרחי והמסחרי, תצהירים נוטריונים הם כלי חיוני בניהול הליכים משפטיים ובקידום עסקאות. הם משמשים בתמיכה לבקשות לצווי מניעה וצווי עשה, בהגשת תביעות והגנות, בעסקאות מקרקעין לאימות זהותם של הצדדים לעסקה או לאישור הצהרותיהם בנוגע לנכס, ובעסקאות מסחריות לאישור הצהרותיהם של צדדים לחוזה או לאימות נכונותם של מסמכים עסקיים.

משרדנו יכול לסייע באמצעות עו"ד מטעמנו בעריכת תצהירים נוטריונים בכל תחומי המשפט האזרחי והמסחרי. אנו מלווים את לקוחותינו בכל שלבי התהליך, החל מעריכת התצהיר ועד להגשתו בפני הרשויות המתאימות. אנו מקפידים על עמידה בכל הדרישות החוקיות והמקצועיות, ומספקים ללקוחותינו שירות אישי ומקצועי, תוך התאמה לצרכים הספציפיים של כל לקוח.

במשרדנו, אנו מבינים את החשיבות של תצהיר נוטריוני ככלי משפטי רב עוצמה, ואת ההשפעה שיכולה להיות לו על תוצאות ההליך המשפטי או העסקה. לכן, אנו משקיעים את מירב המאמצים על מנת להבטיח כי כל תצהיר נוטריוני שאנו עורכים הוא מדויק, מקיף ומותאם לדרישות החוק והפסיקה.

חשוב לציין כי במקרים רבים, לא נדרש תצהיר נוטריון וניתן להסתפק בתצהיר "רגיל" המאומת באמצעות אימות חתימה על ידי עו"ד (לרוב ניתן לעשות זאת גם בשיחת זום פשוטה ומהירה).

גם במקרים של אימות חתימה על תצהיר לסטודנט, לרוב לא נדרש אימות על ידי נוטריון, למעט במספר מקרים מצומצמים. לכן, לרוב מומלץ לוודא זאת מול הגורם המממן את המלגה ו/או מוסד הלימודים, וזאת בכדי לחסוך בהוצאות מיותרות. במקרים רבים, מזכירות ופקידים במוסד הלימודים נוטים לומר "באופן אוטומטי" כי יש לאמת תצהיר ניתוק קשר מההורים, למשל, על ידי נוטריון, אך לאחר בירור נוסף מתברר כי מספיק תצהיר מהיר ופשוט אצל עורך דין מן השורה, גם אם אינו נוטריון, וניתן לחסוך זמן וכסף על ידי כך.

משרדנו מטפל בתצהירי נוטריון בסיוענו המנהלי באמצעות נוטריונים מטעמנו הפעילים, וגובים תשלום על פי תעריף שכר טרחת הנוטריונים המינימאלי המפורסם מעת לעת. ניתן לפנות אלינו ונשבץ אליכם נוטריון מקצועי במהרה לטיפול בעניינכם.

יתרונות טיפול נוטריוני אצלנו –

  1. מהירות הטיפול –  תיאום תור מהיר אצל נוטריון בכיר, עם זמני המתנה מקוצרים.
  2.  תעריפון נוטריוני – בהתאם להתקשרות מולו על פי התעריפים המקובלים בתקנון הנוטריונים.
  3. בדיקה ראשונית ללא התחייבות – האם בכלל יש צורך בתצהיר/אימות חתימה נוטריוני במקרה שלכם? בדיקה זו עשויה לחסוך זמן וכסף רבים.
  4. אתם הופכים להיות לקוחות המשרד וזכאים לשירות בתנאי ה-VIP הגמישים השמורים ללקוחות חוזרים של המשרד בתיקים עתידיים.

אנו מזמינים אתכם לפנות אלינו לקבלת ייעוץ משפטי מקצועי ואמין בכל הקשור לתצהירים נוטריונים. אנו נעמוד לרשותכם בכל שאלה ובקשה, ונסייע לכם להשיג את התוצאות הטובות ביותר עבורכם. ניתן להשאיר הודעה בוואטסאפ שבדף צור קשר באתר או בטל' 054-5829265 ולקבל פרטים נוספים, עו"ד אסף פלג

  • כל האמור לעיל' אינו מהווה ייעוץ, המלצה, תחליף ייעוץ משפטי ו/או אחר, או עצה לפעולה ממשית מכל סוג, ואינו מהווה הצעה להסכם שכר טרחה או הבטחה לייצוג מכל סוג. אין בכל האמור משום הבטחה, או הבטחה במשתמע, להצלחה וודאית בכל הליך משפטי, וידוע למשתמש כי הליכים משפטיים לעולם כרוכים בסיכון מובנה, אינהרנטי, ומלא; למען הסר ספק, הכותב אינו נוטריון אך המשרד פועל באמצעות מספר נוטריונים קבועים, מנוסים ומוכרים, וההתקשרות נעשית מולם במישרין, והמשרד אינו אחראי לכל נזק ו/או בעיה שתגרם בשל התקשרות מול צדדים שלישיים לרבות עו"ד שהם צד שלישי. היתרונות המנויים לעיל' במאמר זה הינם בגדר השתדלות ומאמץ כן לסייע, אך לא בגדר הבטחה לספק את השירות או לעמוד ביעדים שפורסמו. אין באמור בכדי לגרוע מכל הזכויות והסעדים של משרד עו"ד אסף פלג ושות', בנוסף ובמצטבר לאמור בתקנון האתר.

פוסטים אחרונים

ערעור על החלטת ביטוח לאומי

קיבלתם החלטה שלילית מביטוח לאומי? אל תוותרו! מדריך זה מסביר את זכויותיכם בערעור על החלטות ביטוח לאומי, כולל מתי כדאי לערער, מהם השלבים ואיך עורך דין המתמחה בדיני ביטוח לאומי יכול לסייע לכם בתהליך.

קרא עוד »

המדריך המלא ליישוב סכסוכים בדרכי שלום

תקציר:

סכסוכי שכנים הם מטרד נפוץ שעלול להפוך את החיים בבית לסיוט. מאמר זה מציע מדריך מקיף ליישוב סכסוכים בדרכי שלום, תוך שמירה על הזכויות שלכם. המאמר סוקר את הסיבות הנפוצות לסכסוכים, מציע דרכים לפתרון בדרכי שלום כמו שיחה ישירה וגישור, ומדגיש את החשיבות של פנייה לעורך דין מומחה בדיני מקרקעין ובתים משותפים במקרה הצורך.

קרא עוד »

ההשלכות המשפטיות של הפרת חוזה: מדריך מקיף לעסקים ויחידים בישראל

הפרת חוזה בישראל עלולה להוביל להשלכות משפטיות משמעותיות. מדריך זה סוקר את סוגי הפרות החוזה, ההשלכות המשפטיות, הסעדים האפשריים, והדרכים לפעולה. בין אם מדובר בהפרת חוזה עסקי או צרכני, הבנת הזכויות והחובות שלך היא קריטית. קבל מידע מקיף והמלצות לפעולה במקרה של הפרת חוזה.

קרא עוד »

תביעה נגד מוסך

נפלת קורבן לרשלנות מוסך? אל תתייאש! המאמר הזה מסביר את זכויותיך ומדריך אותך כיצד להפוך את הקערה על פיה בעזרת עורך דין המתמחה ברשלנות מוסכים. גלה כיצד תוכל לקבל פיצוי הולם על הנזק שנגרם לך, ולהרתיע מוסכים אחרים מלהתנהל ברשלנות.

קרא עוד »

מחיקת רישום פלילי – במשרד אזרחי שיקומי (מדריך מקיף והסבר על היתרונות הגלומים)

מחיקת רישום פלילי באמצעות משרד עו"ד אזרחי לתביעות קטנות והליכים מנהליים ושיקומיים, מאפשר הגשת בקשות למחיקת כתם פלילי בעבירות קלות ובינוניות, ללא צורך בהוצאות מופרזות והסיבוך הביורוקרטי נלווה המאפיין את הענף. במשרד עו"ד אסף פלג ושות' אנו מאמינים שלכל אדם מגיעה הזדמנות שנייה.

קרא עוד »

צור קשר עימנו

Wordpress Social Share Plugin powered by Ultimatelysocial
דילוג לתוכן